Όροι συναλλαγής MOJESTIK
Με δεδομένο το γεγονός, ότι κατά την αποστολή και λήψη κάθε παραγγελίας με τη χρήση του Διαδικτύου (online παραγγελία), δεν παρεμβαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας, οι χρήστες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους παρακάτω όρους προτού εισάγουν τα προσωπικά στοιχεία και τα στοιχεία της παραγγελίας.
Η υποβολή αιτήματος αγοράς μέσω της παρούσας ιστοσελίδας ή με κάθε άλλο διατιθέμενο μέσο υποδηλώνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων αυτών εκ μέρους σας. Οι όροι αυτοί θα διέπουν κάθε μεταξύ μας συναλλαγή.
Το Mojestik δεν μπορεί να εγγυηθεί την αδιάκοπη λειτουργία του www.mojestik.gr και ουδεμία ευθύνη φέρει σχετικά με οποιαδήποτε τεχνικό ή άλλης φύσεως πρόβλημα προκύψει κατά τη χρήση του ιστότοπου www.mojestik.gr
Όλες οι μεταξύ μας συναλλαγές θα διέπονται από την εκάστοτε ισχύουσα Νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία καταναλωτή, την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία προσωπικών του δεδομένων και τις εκάστοτε εφαρμοστέες φορολογικές διατάξεις.
Παρακαλούμε όπως διαβάσετε με προσοχή τα ακόλουθα:
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΗ-ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Κατά την εγγραφή σας, καλείστε να καταχωρήσετε στην ειδική ηλεκτρονική φόρμα που παρέχεται, τα προσωπικά σας στοιχεία. Τα στοιχεία αυτά πρέπει να συμπληρώνονται με ακρίβεια από εσάς, καθώς θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες επιτυχούς ολοκλήρωσης των μεταξύ μας συναλλαγών. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε σε περίπτωση καταχώρησης αναληθών ή ανακριβών στοιχειών από μέρους σας.
Οι παραγγελίες που τοποθετούνται μέσω της ιστοσελίδας μας με χρήση των προσωπικών σας στοιχείων και των κωδικών που εσείς εισαγάγατε, τεκμαίρονται ως δικές σας, καθώς εσείς έχετε την αποκλειστική ευθύνη χειρισμού των κωδικών σας και την προστασία του απορρήτου αυτών από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
Τα στοιχεία της παραγγελίας καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών που παραγγέλνουν για πρώτη φορά μπορεί να επιβεβαιωθούν τηλεφωνικά. Για τον λόγο και προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα άμεσης επιβεβαίωσης παρακαλούμε να αναγράφετε στην online παραγγελία σας το τηλέφωνο της διεύθυνσης παράδοσης.
Πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, αποτελεί ευθύνη σας να μελετήσετε τα τεχνικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, όπως αυτά εμφανίζονται στις σχετικές επιλογές της ιστοσελίδας μας.
Σε περίπτωση που προβείτε στην ακύρωση της παραγγελίας σας όταν αυτή βρίσκεται στο στάδιο της αποστολής, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η παράδοση των προϊόντων μας θα γίνεται στον ορισθέντα εκ μέρους σας τόπο και στον ενδεικτικό χρόνο που αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Τυχόν αδυναμία μας να παραδώσουμε με απόλυτη ακρίβεια τα προϊόντα μας δεν θα θεωρείται ης πλημμελής εκ μέρους μας εκπλήρωση της σύμβασης, καθώς θα οφείλεται σε εξωγενείς και δυσχερώς προβλέψιμους παράγοντες.
Αδυναμία σας να παραλάβετε τα προϊόντα μας στον ορισθέντα τόπο και χρόνο και αίτημά σας για εκ νέου αποστολή αυτών θα συνεπάγεται χρέωσή σας με το κόστος της μεταφορικής.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι
17.00 (εκτός αργιών). Εάν δεν μπορείτε να παραλάβετε εκείνες τις ώρες στη
διεύθυνση που θα μας υποδείξετε θα πρέπει να παραλάβετε το δέμα από κάποιο
κατάστημα της μεταφορικής που συνεργαζόμαστε.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Κατά τη συμπλήρωση της φόρμας παραγγελίας πρέπει να ορίζετε αν η πληρωμή θα γίνεται με αντικαταβολή, κατά την παράδοση, με χρέωση πιστωτικής κάρτας κατά την παραγγελία κ.ο.κ.
Ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα και ουδεμία αντίρρηση φέρει ότι μετά από την ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας, η αποστολή των εκάστοτε φορολογικών στοιχείων (απόδειξη, τιμολόγιο) θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με ηλεκτρονική αποστολή μηνύματος (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) επικοινωνίας που ο χρήστης μας γνωστοποίησε κατά την εγγραφή του στην παρούσα πλατφόρμα.
Ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα και ουδεμία αντίρρηση φέρει ότι σε περίπτωση παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και εφόσον έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία, τα στοιχεία πληρωμής της κάρτας αποθηκεύονται στο σύστημα της BrainTree Payments (θυγατρικής της PayPal) για την διευκόλυνσή σας ως προς την επαναληπτική παραγγελία σας. Η εταιρία μας δεν αποθηκεύει κανένα στοιχείο της κάρτας σας και δεν έχει δικαίωμα χρήσης αυτής χωρίς την προφορική ή γραπτή συναίνεσή σας.
ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ
Τα προϊόντα που θα παραλάβετε καλύπτουν όλες τις αναγκαίες απαιτήσεις ποιότητας και φέρουν τις ιδιότητες και χαρακτηριστικά που αναφέρονται κατ’ είδος.
Η εταιρία μας ευθύνεται καταρχήν για τα προσφερόμενα είδη στην έκταση που ορίζουν οι ισχύουσες διατάξεις περί προστασίας καταναλωτή.
Η εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη σε περιπτώσεις που η κατανάλωση των προϊόντων από το ζωάκι σας έχει συνέπειες (ερεθισμοί, αλλεργικά συμπτώματα κ.ο.κ.). Εφόσον παρατηρήσετε τέτοια συμπτώματα, συνιστάται η άμεση ενημέρωσή μας αλλά και η διακοπή χρήσης των προϊόντων μας, μέχρις ότου ο κτηνίατρός σας σάς δώσει την αναγκαία καθοδήγηση.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Στην Mojestik I.K.E. (στο εξής καλούμενη «Mojestik») δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διαφύλαξη προσωπικών δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Στόχος μας είναι η συμμόρφωση με όλες τις σχετικές Νομοθεσίες και Ευρωπαϊκές Οδηγίες που τυγχάνουν εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένου και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (γνωστού και ως “GDPR”) που τίθεται σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018 και αφορά στην προστασία όλων των προσωπικών δεδομένων που έχουμε στην κατοχή μας.
Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα είναι κάθε στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να προσδιορίσει την ταυτότητα ή τα στοιχεία επικοινωνίας ενός ατόμου. Αυτό συμπεριλαμβάνει και περιπτώσεις όπου η ταυτότητα κάποιου μπορεί να εξακριβωθεί ακόμα και έμμεσα με αναφορά σε κάποιο στοιχείο ταυτότητας ή σε έναν παράγοντα που παραπέμπει στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του ατόμου αυτού.
Με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θέλουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για οτιδήποτε αφορά στα προσωπικά δεδομένα σου και στην Mojestik. Εάν όμως έχεις οποιαδήποτε απορία, θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε και να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημά σου.
Πώς συλλέγουμε Προσωπικά Δεδομένα;
Για να μπορέσεις να αγοράσεις προϊόντα από τη Mojestik, είναι απαραίτητο να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες οι οποίες εντάσσονται στην κατηγορία προσωπικών δεδομένων, όπως για παράδειγμα, το όνομά σου, τη διεύθυνση κατοικίας σου και τα στοιχεία επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση ζητούμε τα απολύτως απαραίτητα προσωπικά δεδομένα για να επιτευχθεί ο σκοπός, δηλαδή η πώληση των προϊόντων μας, αναλόγως.
Με τη συμπλήρωση των παραπάνω πεδίων κατά τη διαδικασία τιμολόγησης, και με την οικειοθελή εκ μέρους σου γνωστοποίηση των εν λόγω προσωπικών δεδομένων σου, αποδέχεσαι την από μέρους μας επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σου. Επιπλέον, αποδέχεσαι την από μέρους μας αποστολή της παραγγελίας σου στο email που μας έχεις δώσει. Αναλυτικότερα, θα λάβεις ένα (1) email σχετικό με την παραγγελία σου και ακολούθως θα λάβεις είτε δύο (2) SMS για την υπενθύμιση της επόμενης παραγγελίας σου, είτε θα σε καλέσουμε για να μας επιβεβαιώσεις την επόμενη παραγγελία (σε περίπτωση συνδρομής). Σε περίπτωση απλής αγοράς θα λάβεις ένα (1) email σχετικό με την παραγγελία σου και (1) SMS σχετικό με την προσφορά της συνδρομής.
Τα απαραίτητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε είναι: Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, email, τηλέφωνο (σταθερό και κινητό), και συλλογή γραπτών επικοινωνιών από και προς την Mojestik, αριθμός επισκέψεων στο site.
Στόχος μας είναι να σου προσφέρουμε τα καλύτερα πακέτα προσφορών και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και προς αυτόν τον σκοπό τα παραπάνω στοιχεία και προσωπικά δεδομένα είναι απολύτως αναγκαία.
Στην ιστοσελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Για να δεις το Cookie Policy μας πάτησε εδώ.
Πώς επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα;
Προβαίνουμε αποκλειστικά σε σύννομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σου δεδομένα μόνο σε περίπτωση που:
(α) έχεις συναινέσει στην επεξεργασία για έναν ή περισσότερους σκοπούς,
(β) η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκτέλεση παραγγελίας της οποίας είσαι συμβαλλόμενο μέρος ή για να ληφθούν μέτρα κατόπιν αιτήματός σου πριν από την όποια παραγγελία,
(γ) η επεξεργασία είναι απαραίτητη για να συμμορφωθούμε με έννομη υποχρέωση που μπορεί να έχουμε,
(δ) η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη διαφύλαξη ζωτικού συμφέροντός σου ή κάποιου άλλου,
(ε) η επεξεργασία είναι απαραίτητη για σκοπούς των εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε εμείς ή κάποιος τρίτος, εκτός εάν έναντι των συμφερόντων αυτών υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες σου που επιβάλλουν την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Χρειαζόμαστε τα προσωπικά στοιχεία σου για να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου όταν αυτό είναι απαραίτητο, όπως για παράδειγμα για να σου υπενθυμίσουμε ότι μπορεί να χρειάζεσαι κάποιο από τα προϊόντα που μπορεί να έχεις κάνει συνδρομή ή σε περίπτωση που υποβάλλεις κάποιο παράπονο.
Περιπτώσεις επεξεργασίας δεδομένων για σκοπούς εννόμων συμφερόντων συμπεριλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την επεξεργασία για την αντιμετώπιση και αποτροπή εγκληματικών ή εν γένει παράνομων και κακόβουλων προς την εταιρία μας ενεργειών.
Σε περίπτωση που μας το επιτρέψεις, θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα από τα στοιχεία σου και για σκοπούς marketing και έρευνας αγοράς.
Πόσο καιρό θα κρατήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σου;
Θα διατηρήσουμε και θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά δεδομένα σου για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου για τον οποίο μας προσκόμισες αρχικά τα εν λόγω δεδομένα.
Μετά από αίτημά σου για διακοπή όποιας συνδρομής, θα κρατήσουμε τα στοιχεία σου για όσο διάστημα απαιτείται από Νόμους και Κανονισμούς που τυγχάνουν εφαρμογής.
Ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σου;
Πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα έχουν μόνο όσοι είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση, με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτησή σου.
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα ανατρέξει στην καρτέλα σου εφόσον το ζητήσεις, σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια βοήθεια. Είναι και το τμήμα που θα συλλέξει τα στοιχεία σου αν επιλέξεις να κάνεις παραγγελία τηλεφωνικά.
Εάν έχεις παράπονο, το τμήμα παραπόνων επίσης θα χρειαστεί πρόσβαση σε κάποια από τα δεδομένα σου για να αξιολογήσει σωστά το αίτημά σου.
Τέλος, σε περίπτωση που μας έχεις δώσει έγκριση για να σου στέλνουμε προωθητικό υλικό, ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν και από το τμήμα επικοινωνίας και marketing.
Σε ποιους κοινοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα σου εκτός της Mojestik;
Γενικότερα αποφεύγουμε να κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Παρόλα αυτά, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό είναι απαραίτητο. Τα στοιχεία σου ενδέχεται να κοινοποιηθούν στους εξής:
α) Στις εταιρίες του ομίλου, για διοικητικούς και λογιστικούς λόγους.
β) Στις αρμόδιες αρχές όπως για παράδειγμα κρατικές ή άλλες δημόσιες αρχές (για παράδειγμα, δικαστήρια, κανονιστικά όργανα, υπηρεσίες επιβολής του νόμου, φορολογικές αρχές και υπηρεσίες ποινικών ερευνών) και τρίτους που συμμετέχουν σε δίκες και τους λογιστές τους, ελεγκτές, δικηγόρους και άλλους συμβούλους και εκπροσώπους τους, όπως πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο ή κατάλληλο. Σε αυτά συγκαταλέγονται και οι αρμόδιες αρχές που θα ζητήσoυν δεδομένα από εμάς.
γ) Στους συνεργάτες που έχουμε επιλέξει για την εξυπηρέτησή σου, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται, δικηγόροι, νομικοί σύμβουλοι, λογιστές, εταιρίες διαχείρησης διαφημίσεων μέσω διαδικτύου, εταιρίες courier για την μεταφορά των προϊόντων σου, εταιρίες έρευνας αγοράς και άλλα.
Τα στοιχεία σου θα χρησιμοποιηθούν και για εμπορικούς σκοπούς;
Σύμφωνα με το GDPR, για να μπορέσουμε να σου στείλουμε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό, θα πρέπει πρώτα να μας έχεις δώσει την έγκρισή σου. Χωρίς αυτήν, δεν μπορούμε να σου στέλνουμε ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες ή νέα προϊόντα ή συνεργασίες με συμβεβλημένες εταιρίες. Επίσης, δε θα μπορούμε να σου στείλουμε τα νέα της εταιρίας ή νέα της αγοράς (όπως πχ, καινούργια προϊόντα, εκπτωτικά πακέτα κ.α.).
Ακόμη και αν συναινέσεις, έχεις το δικαίωμα εναντίωσης. Μπορείς δηλαδή να αλλάξεις γνώμη οποιαδήποτε στιγμή. Απλά ενημέρωσέ μας με ένα email στο
[email protected] ή κάνε “unsubscribe” από το επόμενο email που θα λάβεις. Θα σταματήσουμε αμέσως την επεξεργασία των δεδομένων σου για εμπορικούς και προωθητικούς σκοπούς.
Είναι τα προσωπικά δεδομένα σου ασφαλή;
Εννοείται πως ναι! Χρησιμοποιούμε όλα τα σύγχρονα μέσα, κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σου. Έχουμε επιλέξει να κρατάμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα, τα οποία κρυπτογραφούνται ή/και ανωνυμοποιούνται είτε εν μέρει είτε στο σύνολό τους. Η ασφάλεια των δεδομένων σου είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς.
Αλλαγές στην πολιτική αυτήΚατά περιόδους μπορεί να κάνουμε αλλαγές στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και για συμμόρφωση με σχετικές Νομοθεσίες. Σε παροτρύνουμε να επισκέπτεσαι τη σελίδα μας κατά περιόδους και να ενημερώνεσαι. Εάν όμως κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές στην Πολιτική αυτή θα σε ειδοποιήσουμε μέσω των υπηρεσιών μας ή/και με ηλεκτρονικό μήνυμα για να σου δοθεί η ευκαιρία να μελετήσεις τους νέους όρους και να αποφασίσεις εάν συμφωνείς ή όχι με αυτούς.
Ποια είναι τα δικαιώματά σου σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα σου;
Έχεις το δικαίωμα
ενημέρωσης και πρόσβασης, να μάθεις δηλαδή ποια δεδομένα σου επεξεργαζόμαστε, για ποιο λόγο και από ποιους.
Το δικαίωμα
διόρθωσης, αν για κάποιο λόγο κάποιο δεδομένο σου δεν ισχύει ή είναι λάθος.
Το δικαίωμα
περιορισμού επεξεργασίας, κατά περίπτωση, να ορίσεις εσύ ποια δεδομένα σου θέλεις να επεξεργαστούν και ποια όχι.
Το δικαίωμα
διαγραφής από τη βάση δεδομένων μας, σε ορισμένες περιπτώσεις, ιδίως αν δεν συντρέχει λόγος να έχουμε τα στοιχεία σου.
Το δικαίωμα
φορητότητας, να σου δώσουμε τα στοιχεία που έχουμε επεξεργαστεί ώστε να τα μεταφέρεις σε άλλον συνεργάτη ή άλλη εταιρία.
Το δικαίωμα
εναντίωσης. Κατά περίπτωση δικαιούσαι να εναντιωθείς στην επεξεργασία των δεδομένων σου. Επειδή όμως κάποια από αυτά τα δεδομένα είναι απαραίτητα για την ασφάλισή σου στην εταιρία μας, η εναντίωση μπορεί να οδηγήσει στη λύση της σύμβασής σου από την πλευρά μας.
Το δικαίωμα σχετικά με την
αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων, αφού έχεις το δικαίωμα να μην υπόκεισαι σε αποφάσεις που λαμβάνονται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ.
Το δικαίωμα
ανάκλησης της συγκατάθεσης που μας έχεις δώσει για τη χρήση των δεδομένων σου για εμπορικούς σκοπούς.
Για να μπορέσεις να ασκήσεις οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σου, θα πρέπει να μας στείλεις το αίτημά σου με ένα email στο
[email protected] ή καλώντας στο 80 111 00000. Από την πλευρά μας, θα φροντίσουμε το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες να αξιολογήσουμε το αίτημά σου. Εάν υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι που δεν μας επιτρέπουν να ικανοποιήσουμε το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε.
Μπορείς να ασκήσεις τα παραπάνω δικαιώματά σου χωρίς κόστος. Σε περίπτωση που επαναλαμβάνονται συχνά, λόγο όγκου, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε να καταβάλλεις ένα διαχειριστικό κόστος, ύψους έως €25.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η εταιρία μας θα εξετάσει καλόπιστα κάθε παράπονό σας από τα προϊόντα μας και κάθε σύστασή σας για την περαιτέρω βελτίωση αυτών.
Η εκ μέρους σας επιστροφή προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνον αν προκύψει ότι αυτά φέρουν ελάττωμα ή ιδιότητες και χαρακτηριστικά άλλα από αυτά που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας ή ότι δεν ανταποκρίνονται στην παραγγελία σας.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται μετά από μεταξύ μας επικοινωνία και τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.